tisdag, maj 15, 2007

Sjukt jobbigt

Det händer inte så mycket just nu.
Hjärnan verkar ha gått på pre mature semester.
Eller så är det det att jag både varit sjuk (stackars mig) samtidigt som jag har jobbat, och det hela helgen (se förra parantesen).
Men det finns en ljusning i det hela. Det är den 25.e. Har efter mycket om och men fått snäll människa att ta mitt kvällspass då så att jag kan gå på spelning och varför inte dricka en öl eller två.
Dessutom har jag bokat biobiljett till mig och dotter den 23.e, piratfilmen ni vet. Fast det vet inte dotter om, så hysch på er om det, tror att det kan vara en smutt överraskning och ett trevligt brake i vardagen, både för henne och mig.

Sedär, det bidde en liten ointressant text av det här ändå. Men då är Ni uppdaterade iaf.

3 kommentarer:

Lucius! sa...

Jag lovar att inte skvallra och lycka till. Talk like a pirate day snart? ARRRGGHHHH

frollen sa...

Nja, snart och snart... 19.e september va? Men tack.

Lucius! sa...

Intressant att du håller koll på det.