måndag, maj 07, 2007

Årskoll

Det var med ångest i högerfoten jag i dag åkte för att låta staten ta en titt på hur skruttomobilen mådde.
Men det visade sig obefogat, till och med musiken i stereon blev godkänd.
Djupa mönster på mitt däck, på min besiktning blev det bara ett streck*
Citerar lite friskt besiktningssnubben: "Jag har bara en fråga; vad fan är du har för musik i bilen? Det var inte vidare musikaliskt men jävligt skönt att lyssna på"
Så jag gav honom svaret, promotade lite och han skrev glatt ner på en lapp.

*Låtrad ur 'Gula Blend' med Västerbrokören

5 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

Jaha. Men vad var det för musik då..??

frollen sa...

6&7-> Trodde det framgick : Västerbrokören såklart.

Anonym sa...

haha fantastiskt. :-)

frollen sa...

He he

tiq sa...

kokar sojamakaron, äter aldrig en kalkon!