fredag, december 04, 2009
onsdag, juli 01, 2009
Foffin
Firar sommarlovsstarten med att fira premiär för riktig video med Coffinshakers, som jag aldrig lyckas se live... än så länge.., jag gört till en frodag idag, det är det värt, så här och nu:
"Last Night Down By The Grave" med Coffinshakers, varsågoda:
lördag, april 11, 2009
tisdag, december 09, 2008
L9
Som ni kanske har märkt har jag inte frodagat på ett tag.
Vet inte riktigt, men det var väl mest kanske ett sätt att visa att jag fortfarande fanns till eftersom själva bloggandet var sådär på lågvarv så att säga.
Men vem vet, kanske jag återupptar den nån frodag inom kort.
Till dess, här är Lucka Nio.
fredag, oktober 31, 2008
söndag, oktober 26, 2008
söndag, oktober 19, 2008
Falentin
Fullt upp med ditt och datt som vanligt, frodag en söndag, är jag gäl'n?
Nåja, se det som ett livstecken, veckorna bara rullar på, hänger inte med riktigt.
Men nu låten som lite sammanfattar helgen,
Florence Valentin med "Sommaren Kvar I Mitt Blod", varsågoda:
fredag, oktober 10, 2008
lördag, oktober 04, 2008
lördag, september 27, 2008
lördag, september 20, 2008
fredag, september 05, 2008
fredag, augusti 29, 2008
fredag, augusti 22, 2008
söndag, augusti 17, 2008
Ferewolves
Frodagar denna söndag igen, antagligen för blinda öron, men vem bryr sig.
Warren Zevon med "Werewolves Of London", varsågoda:
vid pennan satt
frollen
ca
11:02
0
har tyckt till
söndag, augusti 10, 2008
fredag, augusti 01, 2008
lördag, juli 19, 2008
Fin't
Hann inte riktigt med att det var fredag igår då jag återvände från östersjön i en stor röd båt.
Men lördag är också en frodag.
Så, här, en hur bra låt som helst med två sköna snubbar, spana in manarna på
Ozzy och Lemmy under tiden ni lyssnar på "Ain't No Nice Guy":
fredag, juli 11, 2008
fredag, juli 04, 2008
Fita
Frodag igen, missade tydligen förra veckan men det var det ingen som märkte, kanske mest för att ingen läser här så ofta, and I can't blame you, det händer inte mycket här inte.
MEN.
Som sagt. En strålande duett denna solstrålande dag, en av Lill-Babs favvolåtar;
Lita Ford och Ozzy Osbourne med "Close My Eyes Forever", varsågoda: