London t/r
Kom hem från London i förrgår, var där med dotter ett par dar.
Men vem bryr sig.
Kom hem från London i förrgår, var där med dotter ett par dar.
Men vem bryr sig.
vid pennan satt
frollen
ca
10:06
1 har tyckt till
Under en smålandsvistelse passades pås att titta till en relativt berömd korvkiosk*, dock tror jag inte att di sålde korv där(?), men hamburgare åts det iaf.
Med bestämdhet vet jag att det inte fanns Pucko där heller, det sög ju lite.
Vid kiosken hängde traktens fyra ungdomar, vi såg dom första vändan där, sen åkte vi vidare mot annan lokalitet men återvände nån timme senare, då dök ungdomarna upp igen (medelst medåkning i en volvo240) och hängde vid kiosken ett tag till, sen gick dom, det var under tiden vi smaskade burgare.
Nåväl, vi åkte sen vidare, svängde runt hörnet och passerade en pizzeria, och vilka satt där om inte våra unga vänner... Det är nog livet i en småhåla.
*Nu får ni komma med gissningar om vilken tjorre det handlar om, här är en bild på'n:
vid pennan satt
frollen
ca
23:43
2
har tyckt till
Tänkte jag skulle återge lite semesterminnen.
Tänkte att det kanske skulle kunna vara kul för Er.
Nåt litet då och då.
Fixar till en liten etikett vid namn S08 så ni kan hitta rätt om det är nåt ni vill se mer av senare.
Deal?
Deal. Inget kronologiskt och kanske inte ens logiskt, men ändå.
Det kan dyka upp ett när ni minst anar det, så håll tummarna nu.
Tjoflöjt.
vid pennan satt
frollen
ca
23:39
0
har tyckt till