söndag, november 16, 2008
lördag, november 08, 2008
måndag, augusti 25, 2008
Nyhetsning
Länge sen jag nyhetsade, men nu måste jag nästan *artikelklick*
"osäker på anledningen"
"tror inte ... för något allvarligare brott"
"nog mer åt stöldhållet"
"Vi står i nära kontakt med dem"
Ja, verkar ju vara en jättenära kontakt när di inte ens vet anledningen till'et...
edit: Andra blaskan hade tydligen pratat med nån som vet nåt, då vet man. *artikelklickigen*
vid pennan satt
frollen
ca
10:28
0
har tyckt till
Etiketter: Nyhets
tisdag, maj 13, 2008
fredag, maj 09, 2008
måndag, april 21, 2008
VD Blues
Tydligen så gillade inte vår Capo di tutti capi att ett fruntimmer skulle in och granska lite hur storföretaget sköttes, så han sa tydligen upp sig.
Spännande, får se vad det blir som tar över hans plats nu och om det kommer märkas överhuvudtaget på knegfronten.
vid pennan satt
frollen
ca
21:31
0
har tyckt till
fredag, februari 08, 2008
Begrundning
Imorse var Lill-Babs och jag och fikade frukost på café, där lågo det DN.ar och självfallet måste man ju läsa kontaktannonserna, en i synnerhet tilldrog sig vår uppmärksamhet, den stöttes och blöttes mycket, jag tänkte jag skulle delge er den, kom gärna med inputs som kan sprida ljus över specifikationerna nämnda och om det har betydelse för resmålet:
fredag, januari 04, 2008
Dagens grattis
.. går alla gånger till mr Ulf L, detta pga hans nyfunna gladhet, se bara på den gamle spjuvern så glad han är.
vid pennan satt
frollen
ca
17:09
1 har tyckt till
Etiketter: Nyhets
onsdag, november 28, 2007
torsdag, november 22, 2007
Snygg rubbe
Subtil och bra rubrik hos aftonbladet. Mer sånt.
vid pennan satt
frollen
ca
00:02
0
har tyckt till
söndag, november 18, 2007
Vakna Lindwall
Men jag blir så trött, antagligen inte tröttare än Johan T Lindwall verkar vara, men ändock trött.
Idag är det en artikel om Ulf "Storebror" Larsson, vad kan den handla om då undrar ni.
Jo, hans tapp av vikt (och vänner).. Alltså ursäkta, men.. har vi inte redan läst om det både en och åttisju gånger tidigare de senaste , ja vad blir det, två åren typ?
Fast.. kanske JTL var på rivieran då..
Norrmän... och talesätt
Hur är det man säger nu igen?
"Där förståndet tar slut tar gps.en vid" skulle man kanske kunna säga i det fallet.
vid pennan satt
frollen
ca
09:27
1 har tyckt till
Etiketter: Nyhets
fredag, november 09, 2007
McBesviken
Just ja, tänkte härmed lägga in en liten flagg för Donkens nya drive bejkånblus, den var banne mig inte god. Ok den gick ner, men mer var det inte, knappt nån bejkån och nä, den var ingen kopp te.
Dansk bejkånbörjare... skicka tillbaks över floden.
Ge mig en yankeesk any day.
lördag, september 15, 2007
Skalstege
Hur kändis på en skala är nån egentligen om man i rubriken bara benämns "Sångerskan", och i blänkaringressen "Svenska stjärnan"? Detta alltså inte när det handlar om diverse obskyra brott männ'skan kanske ska ha begått och man då inte nämner snubben/snubban vid namn, för i det här fallet förekommer ju faktiskt namn och bild i artikeln.
Inget ont om Bebban alltså, utan mer en allmän undran.
vid pennan satt
frollen
ca
12:58
0
har tyckt till
tisdag, september 04, 2007
fredag, augusti 24, 2007
fredag, augusti 10, 2007
onsdag, augusti 08, 2007
På loftet
Finns det tydligen tomtar, iaf på Harrods, ok att sommarn har varit lite sisådär vädermässigt men att julskylta nu är väl ändå att ta i.
vid pennan satt
frollen
ca
10:47
2
har tyckt till
tisdag, juni 26, 2007
Dagens Miss Universum
Ja, helt klart går väl dagens kandidat-till-Miss Universum-titel till grabben med prutthumor i Aftonbladet.
vid pennan satt
frollen
ca
12:17
0
har tyckt till
Skottpengar
Den mest självklara rubriken på artikleln borde väl ändå vara License to kilt ?
Inte för att jag vet hur, men visst är det bra att hålla extra koll så utrotningshotade djur inte dör olagenligt för att bli till dekorationer av olika slag.
vid pennan satt
frollen
ca
08:43
0
har tyckt till
Etiketter: Nyhets





