torsdag, november 29, 2007

Dubbeltwang

Idag var jag hos tant käftis och brände en massa pengar.
Efter det kände jag att jag förtjänar bättre.
Så förbi lokala massageinstitutet, lyckades få en tid, smutt.
Kände mig inte riktigt nöjd så jag vandrade iväg till den lokala skivnasaren, gick därifrån med två helt fantastiska skivor.
Den ena var Dwight Sings Buck, Dwight Yoakams nya där han kör Buck Owens-låtar, mycket köpvärd.
Den andra kan ligga bland årets toppplattor: Robert Plant och Alison Krauss "Rising Sand", proddad av T-Bone Burnette, han är även med och lirar lite. Den är grymt grymt bra.
Finns att lyssna på på www.robertplantalisonkrauss.com .
Gör't!

Edit: Hittat på DN om: Rising Sand och om Dwight

1 kommentar:

Anonym sa...

Villken härlig dag! Fixat tänder, fått massage och shoppat! Nice!