onsdag, augusti 15, 2007

Dag treo

Jehupp, nu har man (dvs jag)börjat jobba igen efter smestern, gick på i måndags kväll, och som den uppmärkasamme vet så är inte kvällsveckan min favorit direkt.
Idag är det onsdag och jag är ledig.
Känner mig förkyld/sjuk.
Dessutom är jag trött eftersom jag aldrig kan sova på morgnarna verkar det som, hela semester och även dessa dagar vaknar jag som en gök 08:03.
Trots att jag igår efter jobb hamnade på krog med rättigheter.
Det hjälpte ju inte som jag trodde att det skulle göra att svepa nån liter innan läggdags och på så sätt få kroppen att vilja sova länge.
Jaja, så är det med det just nu.

4 kommentarer:

yahooodi sa...

Din tok!
Det är ju mängden som felar, en liter har väl aldrig fällt en riktig man ;)

frollen sa...

Såstant, men sista beställningen kom fortare än jag drack..

Cliff Hanger sa...

Fyndig rubrik!

frollen sa...

Tackar!