måndag, februari 26, 2007

BTLista - work edition

BT hade en lista som jag snor i break på jobb:
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"chant and came up with the brilliant"/"bone-hard language to adress dark"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En hålslagare
3. Vad var det senaste du såg på tv?
'Life on Mars' (inspelad men det får gälla)
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
19:45 (faktisk tid 19:37)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik från datorn räknas hoppas jag, isf Hank 3 - Callin' Your Name
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick från bilen till jobbet
7. Vad har du på dig?
Svarta jeans, blå jeansskjorta, 'gympadojjor'
8. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Gjorde jag nog dock utan minne
9. När skrattade du senast?
Drygt 10 minuter sen kanske?
10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Diplom, papper, kort
11. Har du sett något konstigt på sistone?
Hela tiden vart jag än vänder mig, typ.
12. Vilken var den senaste filmen du såg?
Bra fråga, kommer inte ihåg.
13. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

14. Tycker du om att dansa?
Jodå
15. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jepp

5 kommentarer:

Bluemaple Tree sa...

Intressant!

Men, innebär det att du fortfarande är på jobbet?

Och *host* du... tycktes ha missat en fråga ;)

frollen sa...

Jepp, det är precis vad det innebär.. dryga tre timmar till.
Missade jag en? Hoppsandå.

Anonym sa...

ska du inte göra det där hemma för att det ska bli riktigt rätt?

frollen sa...

Njo, vi får se i framtiden.

Anonym sa...

Den här var kul. Jag brukar aldrig svara på mailen med sånt här... Om du undrar varför jag skriver under "anonymous" så är det för att jag inte kommer ihåg mina inloggningsuppgifter (sveriges längsta ord?).

Kram tess