lördag, november 26, 2005

Inte van

Hetsjobb igår, därav lilla reflektionen. Jag är inte van att jobba 14-hrs-pass längre (gubben börjar bli till åren) saker och ting som ska vara färdiga i morgon, men jag har kommit en halvvägs iaf (hoppas jag).
Idag jobbar jag 8-18 med påföljande julpyntsfiesta, upp och jobba i morgon bitti sen med nya spel (pga jul)(som jag verkligen hoppas datafunkar), i morgon har vi även månadsfinal vilket brukar betyda mycket folk, tyvärr är det bara jag och två inte-så-rutinerade (läs ny extrapersonal) som jobbar på morgonen, så det är bäst att vara extra tidig på kontoret så att en hinner med att rensa upp dagens redovisningar innan vi öppnar, då jag räknar med att behöva tillbringa stor del av dagen/morgonen nere i hallen.

Så så är det. Över och ut.

Inga kommentarer: