lördag, juli 07, 2007

Skärgårdsdoktorer

I torsdags åkte jag för hämta upp dotter som varit på landet ett par dar, och eftersom jag ändå var "i närheten" så beslutade jag mig för att vi skulle åka upp till Barnens Ö och KnappKarlssons där, ty där vankades spelning med favvobandet Västerbrokören.
Lilltjejen, som nog är deras största lilla fan*, blev mycket nöjd och glad, då det skulle bli första gången hon ser dessa herrar live on stage, mycket lyckad överraskning får jag nog påstå.
Blev inte sämre av att herrarna levererade lyckat, som vanligt.
Om jag ska ta nåt negativt så blir det att di körde i gång lite för sent, så vi var tvungna att dra redan i första pausen, och då var jag ändå inte hemma förrns vid halv tre på fredagsmorgonen, endast ett par timmar innan jag började jobba. Så i går kände jag mig bakis som aldrig förr, trots helvit afton kvällen före.
Men vafän, det var det värt.

*fan - i betydelsen Anhängare, Supporter

2 kommentarer:

tiq sa...

its not a must

tiq sa...

asså, sommarmusten, konserten var det.