lördag, juli 28, 2007

Fredagsbio

Ok, så i torsdags kväll ringde dotter och ville hänga, så då fick hon det, jag ramlade ner framför datorn och kirrade två biljetter till Simpsons The Movie på fredagen och hoppades på att vädret skulle bli.. som det blev.
På fredagen ringdes det och dotter pojkvän ville hänga med henne, så då fick han min biljett och jag jagade en till, fick faktiskt platsen bredvid, måste ju ha koll även om älgstudsarn än så länge står i garderoben och väntar.
Filmen var helt ok, dock blir jag alltid lika besviken på filmer som är kortare än två timmar, och i det här fallet snackar ci enåenhalv, men men, ja, filmen ja, som sagt den var helt ok, kändes mer som ett extralångt avsnitt/dubbelavsnitt av serien, som Homer säger; -varför ska vi betala för nåt som vi kan se gratis hemma på teve? *sic
Men som sagt, ungen är såld på den gula familjen så vad gör man inte, och popcorn är ju alltid gott.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men shit, vad tiden måste ha runnit iväg. pojkvän och fadderullan, jag trodde hon var liiiten...

frollen sa...

Skoja inte, *marängswiss* säger det så har en drös år gått..

Anonym sa...

Håller med förgående talare, vad hände lixom?