onsdag, juli 04, 2007

Balanshjul

I dag har frollen varit en god son och hjälp sin fader med att flytta bohag till grönare ängder.
Det är rätt skönt med lite kroppsarbete emellanåt, tror jag säger det efter varje flytt jag varit med om, men det är nog inget yrke att satsa på på heltid har jag en känsla av, folk har så mycket konstigt (läs stort, tungt och otympligt) hemma säger en annan känsla.
Så bor di säkert femton trappor upp utan hiss och ska flytta lika högt nånannanstans, även det stället utan hiss.
Så jag håller mig nog vid min läst ett tag till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
om du inte har någonting annat för dig och vill göra någonting roligt kan du få hjälpa mig att flytta lite lådor. :-)
(ingenting jättetungt)
mest banankartonger och inte mycket trappor.

frollen sa...

Det låter nice

vildtass sa...

Själv ska jag flytta till ett ställe med hiss.