söndag, juli 29, 2007

Glasöga

I går upptäckte jag att ett av 'glasen' i mina solbrillor var puts väck, kändes lite snöpligt, di har hängt med så pass länge att jag inte kommer ihåg hur pass länge, ett par riktiga favvosar om ni så vill. Antagligen föll det väck under en ofrivillig fotbollsspelning i fredags, vilken jag fortfarande känner av i låren..
Åter till ämnet: Innan dessa solskydd, vid det här laget smårepiga men ingådda, så var jag av olika anledningar tvungen att köpa nya en gång om året, var det ingen som gick sönder'om så försvann'rom i tomma intet.
Hur och var ska man hitta ett par passande för skaplig summa, börjar ju brådis om nu solen kommer nästa vecka som di hotar med..

3 kommentarer:

yahooodi sa...

Gör som herr Falk.
Han shoppade sina på tradera.se, kostade väl en hundring typ.
Bara sök som man gör när man söker så skall även du finna det vi andra funnit.

Anonym sa...

(den här gången såg jag faktiskt inte all sång på skansen... bara en liten de.)

Anonym sa...

hmmm... jag har ett glasöga över. något stirrigt men det funkar skitfint annars. skrik till bara så...

:)