fredag, januari 27, 2006

För jag är en liten mört

Idag impulsköpte jag äntligen det där jag har varit på väg att impulsköpa flera gånger tidigare.
Iofs, räknas det då fortfarande som ett impulsköp kan jag undra.. vilket jag gör nu då..

I övrigt var det ett tag det skrevs ser jag nu, men det är inte klokt vad tiden/orken springer iväg fort emellanåt.
Så vad har hänt kan en undra.. inte mycket blir svaret, möblerat lite, jobbat mycket, hängt med dotter ett gäng.

Såereibland, jag är trött, och nu börjar jag få jobbångest inför söndagen också, bra jobbat frolle!
*försöker tänka bättre tankar*

Är det nåt bra på burken nu tro?

ps. ukulele.

3 kommentarer:

mOBSCENE sa...

Du har redigerat din post, det stod tidigare att du köpte en ukulele. Den stora frågan är: varför köpte du en Ukulele?

frollen sa...

Varför inte?

Lars sa...

Jag har en ukulele, dessutom så har jag "Hemliga Arnes ukuleleskola" på cd. Tyvärr så har jag aldrig lyckats stämma instrumentet...