lördag, november 08, 2008

Mr Kaizer

Ja! Fy bubblan så bra det var! Som vanligt, kan tillläggas. Snorbra elt henkelt.
Pratar såklart om Kaizers-konserten i går, som föregicks av lite förvärmning på KGB (såklart) där även Sjakalen och Killmaster kändisspottades drickandes öl innan scenuppgång.
Mycket smutt, för då var det ingen risk att missa utan när dom gick så travade även mitt sällskap och jag iväg. Perfekt. Missade iofs förbandet på detta vis, men det är väl smällar man får ta.















Passade även på att införskaffa mig en stilig t-shirt med tryck:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Tänkte höra om du spelade in någonting från nalen konserten.. Är mycket intresserad av att ta del av det isånnafall:) Du kan skriva till mig på theresejarmyr.blogg.se Ha det gott.

Anonym sa...

Vad fn.. det har jag ju helt missat.. längesen jag kikade in till Frollen..det straffar sig..

frollen sa...

Johanna-> Ja.. det gör det..

Anonym sa...

Oooh, dom är bra! Skulle gärna se dom live nångång, det var bara inte riktigt läge just nu. Men dom verkar vara i Sthlm rätt ofta, så det ska nog ordna sig.
Btw, vad skäggig och fin du är :)

Anonym sa...

rss feeden?