söndag, december 02, 2007

AK 2

Jag har inte någon riktigt plan för den här kalendern i år, men jag ska försöka stå till tjänst.

Det där med att cykla, ibland ser det riktigt farligt ut när folk kommer susande förbi, och ibland ser det ännu farligare ut. Men man var väl inte så ofarlig själv när man var mindre antar jag, en på styret, två på sadeln och en på pakethållaren typ.
Tanke: fastnar folk med byxbenet i kedjan än i dag? Eller har utvecklingen utvecklat bort det?
Hur som haver:
Frollen säger extra hej till Beatrice, men ni kan alla, om ni vill, få kika bakom lucka två.

Bonuslucka:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med adventskalender igen :)
Måste bara säga att jag har haft en unge bakom mig på sån cykel, inte lätt när ungen bestämmer sig för att sluta trampa mitt i värsta branta uppförsbacken!!!

Anonym sa...

Hur kan jag ligga efter, efter två dagar? Frollens lucka två öppnas den nu den 3:e, innan lucka tre finns tillgängig. Och jag slukar två hela bitar ur chokladkalendern, därmed:
Frollen-Choklad 1-1

Anonym sa...

vaddå stava, vaddå syntax? för tidigt, för mörkt.