tisdag, juni 12, 2007

Gummitarzan

I går lämnade jag in det trasiga däcket hos den lokala däckochverkstadsmannen, di öppnar och tittar och hittar en spik, pluggar igen och tar mig på 200 spänn.
Efter jobbet i går var det hem, byta tillbaks däcket och åka och lufta detsamma.
I morse när jag skulle iväg så var däcket platt igen.... så det var på med reserven igen, nu har man ju vanan inne så fort gick det och jag hann i tid till dotters skolavslutning.
Nu ska jag till gummigubben igen och reklamera.
Lish me wuck.

3 kommentarer:

Lucius! sa...

Ze otursfrollen!

Anonym sa...

asså vaddå, man kan ju inte bara ta ut spikfan-man måste väl laga hålet oxå?

nu har ju jag bara erfarenhet fr cykelslangar, men samma fysikaliska lagar borde väl gälla bildäck?


btw maila gärna gula blend med sundström, jag har inte den.

puss!

frollen sa...

tiq-> Läs :"hittar en spik, pluggar igen" , pluggar igen = pluggar igen hålet.