lördag, oktober 29, 2005

...meh.. hallå!

.. som jag fått för mig att ungdomar säger nuförtiden...
Allvarligt talat:
Idag (nyss) gick jag för att inhandla mig lite mat i den lokala konsumbutiken.
Som ingenting/vilken dag som helst, strosar jag in och möts av...
JULMUST.. 29/10 liksom.. ok, jag älskar julmust som vem som helst (möjligtvis med undantag av min broder Yxan) men kom igen Lena liksom.
Ok, jag kan låta musten passera, dock avhåller jag mig från inköp ett tag till. Men!
Vad ser jag två sekunder senare? Jo, mina vänner, SEMLOR! Kom igen Lena liksom, det är fortfarande den tjugonionde oktober! Det är väl lite väl tidigt, tyckte det var tidigt redan förra året då konditoriet i närheten av en av mina arbetsplatser började sälja vid Lucia. Återigen, jag älskar semlor som min nästa (möjligtvis med undantag av min broder Yxan)....

Nåväl, nu måste jag jaga reda på ett öppet apotek och tjacka hostmedusin.

Ha en trevlig och krama varandra i trafiken.

1 kommentar:

Pellen sa...

Haha jag gjorde exakt samma sak igår. Blängde på musten och semlorna och tänkte att vafan, vart är världen på väg?

Sen köpte jag must.